Monday, 10 May 2010

Invitation


Invitation (English below)



À Sainte-Anne-Des-Plaines il y a le plus joli petit café. Et j’ai la chance d’agrémenter les murs avec mes toiles! C’est vraiment super!!! Venez prendre un thé ou un café avec moi samedi le 15 mai entre 17h et 19h. Ça me fera beaucoup de plaisir de vous faire découvrir ma nouvelle production 2010 ainsi que des petites estampes numérique sur bois que j’expose pour la première fois.

Café-Galerie La Petite Bohème, Café et Volupté

180 b, boulevard Ste-Anne, Ste-Anne-des-plaines (450) 707-1067



--------------------------------------------------------------------------------

Invitation



In Sainte-Anne-des-Plaines there is the cutest little café. And I have the privilege to decorate the walls with my art! This is awesome!!! Come and have a coffee or tea with me Saturday May 15th between 5 and 7 pm. It will be my pleasure to make you discover my new 2010 production as well as some small digital prints on wood that I am exhibiting for the first time.

Café-Galerie

La
Petite Bohème, Café et Volupté

180 b, boulevard Ste-Anne, Ste-Anne-des-plaines (450) 707-1067

1 comment:

Irina said...

Congratulations! It feels so good to know that my friends are popular not only in virtuality:-)